-
Home >
-
Veelgestelde Vragen
Veelgestelde vragen
Scroll snel naar de categorie van je veelgestelde vraag:
Bestellen en betalen
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Na het ontvangen van je betaling wordt je bestelling wordt automatisch verwerkt. We kunnen je bestelling hierdoor niet meer wijzigen. Indien je graag artikelen wil toevoegen aan je bestelling, neem hiervoor contact met onze klantenservice op via: 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl.
Let op: maatwerk artikelen kunnen na het ontvangen van je betaling niet gewijzigd, geannuleerd of geretourneerd worden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze nog voor je annuleren. Neem hiervoor z.s.m. contact op met onze klantenservice via: 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl.
Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad, wanneer is deze weer te bestellen?
In onze webshop kun je niet meer stuks bestellen dan wij op voorraad hebben. Indien een product niet op voorraad is neem dan contact met onze klantenservice op om naar de levertijd te vragen, via 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl.
Ik wil meer bestellen dan er op voorraad is, kan dat?
In onze webshop kun je niet meer stuks bestellen dan wij op voorraad hebben, neem hiervoor contact met onze klantenservice op via 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl. Wij kunnen deze dan met levertijd leveren.
Ik heb in de webshop niet de producten gevonden die ik zoek, kunnen jullie deze voor mij bestellen?
Geen nood, wij kunnen naast onze voorraadproducten nog veel meer RVS bevestigingsmateriaal leveren. Ook maten en lengtes in zowel A2 als A4 die niet vermeld staan, kun je bij ons verkrijgen. Neem hiervoor contact met onze klantenservice op via 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl.
Kunnen jullie ook een offerte maken voor mijn bestelling?
Ja, wij kunnen een offerte voor je maken. We ontvangen dan wel duidelijk:
- Aantal
- Kwaliteit
- Artikel of din nummer
Mail bovenstaande gegevens naar onze klantenservice via klantenservice@rvspaleis.nl en we sturen je de offerte toe.
Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
Bij RVS Paleis kun je je bestelling op diverse manieren betalen. Meer informatie vind je op de pagina betalingsmogelijkheden.
Bezorging
Wat is de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling houden we je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling. Je ontvangt van ons een bestelbevestiging met factuur en een e-mail wanneer je bestelling verzonden wordt. Daarna word je door PostNL op de hoogte gehouden over de levering van het pakket.
Let op: indien je kiest voor briefpost ontvang je geen track en trace mail.
Kan ik mijn pakket volgen?
Zodra je bestelling door ons is verstuurd, wordt deze voorzien van een barcode met Track & Trace waarmee je de zending online kunt volgen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail. Daarna word je door PostNL op de hoogte gehouden over de levering van het pakket.
Let op: indien je kiest voor briefpost ontvang je geen track en trace mail.
Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een PostNL punt?
Ja dat kan. In de check-out kun je ervoor kiezen om je bestelling bij een van de dichtstbijzijnde PostNL-punten te laten leveren. Vul eerst je persoonlijke gegevens, selecteer 'Afhalen op een PostNL Afhaal locatie in de buurt' als gewenste verzendmethode. De dichtstbijzijnde PostNL-punten worden vervolgens automatisch getoond. Daarna kun je zelf het PostNL punt naar keuze selecteren.
Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Ja, je kunt je bestelling afhalen in Geleen. De bestelling dient wel geplaatst en betaald te worden via de webshop (selecteer afhalen als verzendmethode). Je ontvangt een e-mail van ons als je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden. Afhalen is mogelijk op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 8.00-12.00uur & 12.30-17.00uur.
Ik heb mijn briefpost niet ontvangen, wat moet ik doen?
Normaal bezorgt PostNL onze briefpost zonder track & trace de volgende werkdag, van dinsdag tot en met zaterdag. Soms duurt het iets langer. Bijvoorbeeld als het heel druk is of door een storing. Omdat op briefpost geen Track & trace zit kan niet worden nagegaan wanneer de bestelling wordt afgeleverd. We kunnen daarom helaas nooit beloftes doen over wanneer jouw bestelling precies bij je aankomt. Controleer het volgende:
-
Controleer het bezorgadres
Pak je orderbevestiging erbij en controleer of het juiste bezorgadres bij ons bekend is. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons.
-
Controleer je brievenbus
Kijk of je een ‘Niet thuis bericht’ hebt ontvangen van de transporteur. Wanneer je niet thuis was op het moment van bezorging en het paste onverhoopt niet door de brievenbus, kan het zijn dat de bezorger een nieuw bezorgmoment heeft gepland of jouw pakket heeft afgegeven bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt.
Als je bestelling 10 werkdagen na de verwachte bezorg datum nog niet is afgeleverd, neem dan contact met ons op.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neemt u dan contact op met onze klantenservice via: 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl. Wij adviseren u wat te doen en helpen u het probleem op te lossen.
Naar welke landen leveren jullie?
We leveren standaard naar België & Nederland.
Bedrijven die gevestigd zitten in het buitenland met een geldig BTW nummer kunnen contact op nemen met onze klantenservice via: 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl en vragen naar de mogelijkheden.
Producten
Kunnen jullie RVS bouten magnetisch zijn?
Omdat tegenwoordig draad gerold wordt op bouten kan het zijn dat de structuur van de ferrietdeeltjes wijzigt, waardoor er een licht magnetisme kan ontstaan. Austenitische roestvaststaalsoorten kunnen wel degelijk iets magnetisch zijn.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt de foutief bestelde artikelen gefrankeerd retourneren binnen 14 dagen na ontvangst incl. kopie factuur of pakbon. Deze worden vervolgens gecontroleerd en gecrediteerd.
Let op: maatwerk artikelen kunnen niet gewijzigd, geannuleerd of geretourneerd worden. Meer informatie over het retourproces vind je op onze Retourpagina.
Welke artikelen zijn uitgezonderd van het retourrecht?
Retourneren van artikelen is niet mogelijk voor maatwerk artikelen. Dit zijn artikelen die speciaal voor je op maat zijn gemaakt, zoals bijvoorbeeld kettingen, kabels of touw. Daarnaast zijn kogelkranen, speciaal voor je bestelde artikelen en gebruikte producten uitgezonderd van het retourrecht.
Kan ik als zakelijke klant mijn bestelling retourneren?
Zakelijke klanten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Uit coulance bieden wij een zakelijke klant de mogelijkheid om artikelen aan ons te retourneren. Houd er rekening mee dat wij mogelijk herstockingskosten in rekening brengen. Indien je als zakelijke klant genegen bent artikelen te retourneren verzoeken wij je om contact met onze klantenservice op te nemen via: 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl.
Klachten
Wat moet ik doen als ik een klacht wil indienen?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Bij het aannemen van de levering, adviseren we om de goederen direct te controleren. Indien er gebreken zijn, kun je dit direct melden bij RVS Paleis via: 046 - 475 45 49 of klantenservice@rvspaleis.nl.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.